زلزله نسبتا شدید گهواره کرمانشاه را لرزاند + جزئیات(۵ مرداد ۱۴۰۳) اعترافات تکان دهنده عاملان قتل پسر جوان در جنوب تهران| مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم قتل پیرمرد تهرانی توسط همسایه| نزاع بر سر زباله خون به پا کرد آلودگی صوتی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد تبلیغات کلاهبرداری در فضای مجازی را بشناسید «اضطراب دیابت» با افزایش خطر مشکلات سلامت روان همراه است واژگونی سمند در جاده نیشابور به مشهد با پنج مجروح حریق کابین آسانسور در مجیدیه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) هشدار اورژانس مشهد: گرمازدگی شدید می‌تواند منجر به فوت شود نجات چهار شهروند از حادثه حریق منزل مسکونی در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر کتک خوردن از پسر همسایه! قتل جوان ۳۰ ساله بر سر ارث پدر رفیقش| قاتل اعدام شد زلزله ۴.۶ ریشتری قلعه قاضی را در نزدیکی بندرعباس لرزاند باز هم رکورد گرم‌ترین روز ثبت‌شده در تاریخ شکسته شد افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد
سرخط خبرها

پیش‌بینی بارش باران و کاهش دما در شمال کشور| احتمال بارش برف در ارتفاعات شمال غرب وجود دارد (۲۷ مهرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۰۳۸۹
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
پیش‌بینی بارش باران و کاهش دما در شمال کشور| احتمال بارش برف در ارتفاعات شمال غرب وجود دارد (۲۷ مهرماه ۱۴۰۱)
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از فعال شدن سامانه بارشی در شمال غرب کشور خبر داد و گفت: جمعه شب تا بعدازظهر شنبه بارش در شمال کردستان، جنوب آذربایجان غربی، گیلان و اردبیل شدت می‌یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: اوایل امشب و روز آینده در سواحل خزر و اردبیل افزایش موقت دما و وزش باد جنوبی را داریم و به تدریج از فردا در شرق کشور وزش باد کاهش می‌یابد و باد شدید در آذربایجان غربی و شرقی خواهیم داشت.

وی افزود: روز جمعه ۲۹ مهر سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و موجب ابرناکی و بارش باران در برخی نقاط غرب و شمال غرب همچنین دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین و البرز خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان داشت: به تدریج با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بارش باران و ابرناکی در سواحل خزر خواهیم داشت که با کاهش دما همراه است و روز شنبه ۳۰ مهر بارش‌ها در این مناطق افزایش می‌یابد و در استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار پراکنده خواهیم داشت

ضیائیان گفت: جمعه شب تا بعدازظهر شنبه بارش در شمال کردستان، جنوب آذربایجان غربی، گیلان و اردبیل شدت می‌یابد و دریای خزر مواج خواهد بود. همچنین در ارتفاعات شمال غرب بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز‌های جمعه و شنبه کاهش دما در نوار شمالی کشور به ویژه سواحل خزر خواهیم داشت که بین ۵ تا ۷ درجه خواهد بود و روز یکشنبه فعالیت این سامانه بارشی در شمال غرب کاهش می‌یابد، اما در سواحل خزر و اردبیل ادامه دارد و به استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان نیز کشیده خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی همچنین از وزش باد شدید و گردوخاک در شرق و شمال شرق کشور در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده خبر داد.

ضیائیان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده کمی ابری همراه با غبار محلی، بعدازظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۲۶ و ۱۶ درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد: روز آینده شهرکرد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان و اهواز و بندرعباس با بییشنه دمای ۳۷ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->